?

Log in

INFO

.ta strona nie jest już aktualizowana.

moje tłumaczenia znajdują się aktualnie na:

mikirin - tłumaczenia piosenek jrockowych
miroticed - tłumaczenia piosenek k- i j-popowych
despa_lyrics  - angielskie i polskie tłumaczenia piosenek d'espairsray
ssanti subs - grupa subberska, k- i j-pop
dir en grey street team - polski street team dir en grey, polskie tłumaczenia DEG
 
zapraszam również na asian music polska,
polskie forum poświęcone muzyce azjatyckiej ^_^
 
 
ja jestem do złapania na:
hitsuji_mitsu
twitter
lastFM
ameblo
deviantart
myspace & facebook - posiadam konta, ale nie używam


^_____^

{ ... }





http://mikirin.livejournal.com
- MRU -
Mitsu (hitsuji_mitsu ) & Ryo (saku_ryo ) United
</lj></lj>

zapraszam na mikirin~ ^o^

stopniowo będę tam przenosić wszystkie swoje tłumaczenia oraz dodawać całkiem nowe. zacznę od tych najstarszych, których nawet na tym blogu brakuje ^ ^ a co z tym blogiem? na razie go zostawię tak, jak jest. a potem się zobaczy ;)

Tags:

{ ... }

wpadłam ogłosić, że szykuje się trochę zmian związanych z tym blogiem i moimi tłumaczeniami~ na razie nic więcej nie mówię, dopóki nie będzie to skończone. powiedzmy tylko, że robocza nazwa to MRU (tjaaa, rozszyfrowujcie XDDD).
ale mam przez to teraz dosyć ograniczoną możliwość robienia tłumaczeń X___X' postaram się w miarę szybko zrobić vinushkę, break down i horizon, ale zobaczy się, jak to wyjdzie.

i btw:
hitsuji_mitsu 
wreszcie mam normalny prywatny journal XD jeżeli mam was teraz na f-liście możecie dodać też ten journal i dodam was spowrotem ^^ w sumie to jeszcze nic tam nie napisałam, dopiero go skończyłam urządzać XD

not many english speaking people has this blog in f-list (like 2 or 3 XD), but for you:
the journal, which is linked above, is my private journal. feel free to add me, if you want ^^ i haven't posted there anything yet, but well, i've just created it XD


[edit]
jak coś to nie dodawać narazie MRUczka do friendsów, bo najpierw trzeba to skończyć ;)

</lj>

Tags:

Vidoll - Kuro Neko

zespół: Vidoll
tytuł: Kuro Neko (Czarny kot)
album: Deathmate

...boku wa namonaki kuro neko...Collapse )

Merry - Sweet Powder

zespół: Merry
tytuł: Sweet Powder (Słodki proszek)
album: M.E.R.R.Y.

...sweet powder nameteru...Collapse )

Merry - Dekiai no Suisou

zespół: Merry
tytuł: Dekiai no Suisou (Akwarium zaślepionej miłości)
album: NuChemical Rhetoric

...mite ite hoshiin da...Collapse )

zapowiedzi trochę~

zbliża się wystawianie ocen i koniec semestru w szkole i przez to nie mam czasu wziąć się porządnie za tłumaczenie i subowanie... ah, ta nauka X___X'' ale pomyślałam, że napiszę, co się pojawi, jak tylko przeżyję dwa testy z historii i inne takie XDD" napiszcie mi, na których z tych tłumaczeń/subów zależy wam najbardziej to postaram się to zrobić w pierwszej kolejności :3 przy piosenkach, które nie mają teledysku, ani live'u prawdopodobnie będzie tylko tłumaczenie bez suba m(._.)m''

...coming~!...Collapse )

Tags:

Vidoll - HXMX CRASH TRAP@

zespół: Vidoll
tytuł: HXMX CRASH TRAP@
singiel: HXMX CRASH TRAP@

...homo crash trap~ maccho!...Collapse )

Dio - distraught overlord

zespół: Dio - distraught overlord
tytuł: Yukihana (Śnieżny kwiat)
singiel: Byakuya ni moyuru Hana

...yosete wa kaesu nami no you ni kieta...Collapse )

MUCC - Ageha

zespół: MUCC
tytuł: Ageha (Motyl[1])
singiel: Ageha

...jigoku no hate made ikou...Collapse )

Tags:

Powered by LiveJournal.com
Designed by Taylor Savvy